Context

Pepsi Romania este cunoscut drept unul dintre cele mai active branduri in publicitatea neconevntionala outdoor. In 2008 au lansat 2 campanii: Pepsi Night Game si Pepsi Bus Shelter in care trecatorii puteau descarca ringtone-uri si wallpaper-e pe telefon prin Bluetooth. Campanile s-au bucurat de un mare success datorita disponibilitatii mari de interactiune a calatorilor care asteapta in statile de autobuz.

Provocarea

2009 a venit cu o noua provocare pentru Pepsi si agentia de media MD (Media Direction): aceea de a gasi un nou proiect inovativ pentru campania de outdoor. Conceptul trebuiea sa urmeze spiritul Pepsi – brand urban, adresat tinerilor, activ si modern.

Solutia

Datorita efectului pozitiv pe care l-a avut utilizarea statilor de autobuz ca suport pentru proiect, echipa TomTouch a propus "Interactive Bus shelter", un proiect care face asteptarea autobuzului, un pic mai interesanta. Pe un touchscreen de 42’, calatorii pot construi un puzzle cu sigla Pepsi, aranjand piesele pe monitor. 4 astfel de statii interactive au fost instalate in puncte intens circulate din centrul Bucurestiului - P-ta Romana, Universitate, Magheru si Eroilor. Proiectul a fost foarte apreciat si a folosit drept precedent pentru crearea, impreuna cu Euromedia, a unui produs numit "Statie interactiva" - in care piciorul din statia e autobuz este inlocuit cu unul interactiv. Pe el pot fi incarcate jocuri sau aplicatii dezvoltate pentru fiecare proiect in parte.